niedziela, 13 sierpnia 2017

Olejek na szybkie szczęście i ... wyczekany urlop!

Długo w tym roku czekałam na urlop, ale wreszcie jest - trzy tygodnie wolnego od budzika, od takiej sobie pracy i związanego z nią stresu. Teraz mam zamiar po prostu odpoczywać i robić same fajne rzeczy. W każdym razie obowiązków i spraw typu "muszę zrobić" zamierzam unikać!

Żeby wypoczynek był pełny, równolegle robię sobie urlop również od pisania i dlatego kolejny post na blogu pojawi się dopiero 20 września - to już prawie jesienią! A do tego czasu zostawiam Was z recepturą na olejek SZYBKIE SZCZĘŚCIE, i pamiętajcie: to, czy faktycznie zadziała, zależy wyłącznie od waszej wewnętrznej mocy i wiary w siebie. Co innego pójść do wróżki i posłuchać co dobrego mówi, a znów co innego samemu i z własnej inicjatywy dobro dla siebie wyczarować. Olejek może nam w tym pomóc.


OLEJEK NA SZYBKIE SZCZĘŚCIE

We wtorek, podczas rosnącego księżyca (nów mamy już jutro, a więc od tego momentu księżyc będzie rosnąć), zmieszać 12 kropli olejku cynamonowego z 12 kroplami wanilii w 100 ml oleju bazowego (może być słonecznikowy).

Wybierzmy butelkę, która kojarzy nam się ze szczęściem i przyciąga nasz wzrok w sensie pozytywnym. Przelejmy do niej olej i olejki, mieszajmy zgodnie z ruchem wskazówek zegara 12 razy, wizualizując szczęście jako błyszczące, złote światło wnikające w naszą miksturę. 

Olejku używajmy w miarę zapotrzebowania, np. wcierając w wybraną część ciała. Jeśli włożymy w jego tworzenie energię swoich myśli, prawdopodobnie nam pomoże. Oczywiście, szczęście nie zależy broń Boże od jakichś olejków, a jedynie od nas samych, a olejek to tylko sprytny gadżet, który to właśnie my sami obdarzamy mocą. I dlatego działa. 
Bo moc zawsze jest w nas!

67 komentarzy:

  1. Życzę Ci udanego urlopu. Samych wspaniałych i beztroskich chwil.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci teraz będzie dobrze. Odpoczywaj koniecznie! Taki czas jest bardzo potrzebny.
    Niech ciało i umysł dostaną troszkę luzu.
    Super pomysł na ten olejek, dzięki.
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam! Potrzebowałam tego.

      Usuń
  3. Życzę Ci miłego wypoczynku, zregenerowania sił.
    ps.A placebo jeśli zadziała to super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwazniejsze że pojawi się pozytywny efekt i nie ma sensu dalej roztrzasac co i jak. Chociaż są na tym świecie rzeczy... Dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Co tam olejek! Jeśli jest urlop, zdrowie i dobre nastawienie to już wygrana:-)
    Odpoczywaj, zbieraj inspiracje, naładuj się magicznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję, ale życie na placu budowy z ludźmi o ciekawych charakterkach niesie ze sobą liczne wyzwania. A do końca sierpnia właśnie taki mam urlop :-)

      Usuń
  5. Super post. No lubię Twój blog. Życzę super udanego wypoczynku.:) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  6. Życzę udanego wypoczynku:) Olejku cynamonowego nie mam akurat, ale przy okazji kupię i zrobię polecany przez Ciebie specyfik:) Do zobaczenia we wrześniu, chociaż nie wiem czy ja wtedy nie zrobię sobie urlopu także od bloga bo też już przemęczona jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że urlop od bloga też jest potrzebny. Dziękuję i wzajemnie :-)

      Usuń
  7. To chyba coś dla mnie zwłaszcza, ze uwielbiam zapach wanilii i cynamonu :) Udanego urlopu Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiast olejku myslalam wlasnie o zakupie musu do ciala waniliowo - cynamonowego :-) ja oblewam sie hydrolatem z jasminu , ktory jest moim "olejkiem" do szczescia.
    Udanego urlopu, odpoczywaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba może być i mus ;-) chociaż w dzialaniach magicznych bardzo ważny jest nasz osobisty wklad energetyczny w proces tworzenia. Tworzymy z myślą i wizją szczęścia, a więc nasycamy intencją.

      Usuń
  9. Miłego urlopu :) No to się spóźniłam z tym olejkiem, ale u mnie pozytywne wibracje wyzwala olejek różany. Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różany zawsze jest w zapasie:-) Dziękuję!

      Usuń
  10. Odpoczywaj i baw się dobrze. Bez budzika i bez kompa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komp został w domu, ale komórka oczywiście ze mną ;-) a za budzik robi u mnie mąż, który nie umie pospać dłużej niż do 6 rano :-/

      Usuń
  11. Koniecznie muszęsobie zrobić jakiś olejek :) Na razie mam tylko rozwodniony cynamon, otulajacą mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cynamon też dobrze kojarzy się z jesienią:-)

      Usuń
  12. Życzę wspaniałego urlopu. Wpis mi jakoś umknął ale poczekam na następny rosnący księżyc:) masz rację Gaju szczęście zależy od nas samych, ale może czasami potrzebujemy takiego gadżetu, by mieć odwagę swoje marzenia wyrazić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to tylko gadżet, ale obdarzony przez nas uwagą może pomóc. W rękach osoby niezbyt "uduchowionej" będzie zwykłym olejkiem.

      Usuń
  13. Mam nadzieję, że urlop jest super.
    Mnie akurat wanilia i olejek cynamonowy kojarzą się przede wszystkim z zimą. Ale nie wiedziałam, że olejki potrafią wywoływać pozytywne wibracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie magicznie, to faktycznie. Jest przecież aromaterapia:-)

      Usuń
  14. Umysł ludzki to prawdziwa potęga, ale czasem potrzebujemy takiej małej motywacji. Wierzę, że sami potrafimy z woli własnego serca wyczarować sobie dobro.
    Nie wiem czy dobrze rozpoznaję, ale chyba interesujesz się Wiccą? (bądź czymś innym pokrewnym z równowagą we wszechświecie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi precyzyjnie zdefiniować moje zainteresowania. Elementy Wicca tak, ale oprocz tego dużo szerzej.

      Usuń
  15. Tak. Moc jest w Nas a media próbują Nas od niej odciągać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nami w jakimś stopniu sterują.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Pogoda za oknem trochę kaprysi, ale bardziej liczy się przecież pogoda ducha :-)

      Usuń
  17. Udanego urlopu. Z chęcią sięgnę po taką formę szczęścia a może los się do mnie uśmiechnie :).
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale u Ciebie!Będę zaglądać:)
    PS.Sama ostatnio przekonałam się o dobroczynności olejku lawendowego.Stosuję od niedawna.Nei potrafiłam poradzić sobie z wieczornym bólem głowy.Pomagał tylko sen.Rano wstawałam bez bólu.Dzięki lawendzie zasypiam bez najmniejszego bólu.Działam od razu jak tylko poczuje pierwsze objawy.Działa bez zarzutu.
    Zatem miksturkę na szczęście też wypróbuję.Przydałoby się:)Wszystko zależy od pozytywnego nastawienia:)))
    Przyjemnych wakacji:)
    Ada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) a za olejkami eterycznych przepadam, mam ich w domu trochę i ciągle kupuję nowe zapachy. Można dla nich znaleźć wiele zastosowań.

      Usuń
  19. Wypoczywaj najpełniej jak się da. Dwudziestego września wróć szczęśliwie z pomysłami jak rozgrzać zziębnięte jesiennym chłodem ciało i czym podziałać na chandrę, która wbrew nas samych nas dopadła, bo już jesień idzie przez park. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, już wróciłam i tworzę coś nowego, ale co się wymoczyłam to moje. Żeby nie było wątpliwości - na deszczu ;-)

      Usuń
  20. Wspaniałego urlopu Gaju;) Wolnych od pracy myśli, dobrze zorganizowanych działań na budowie i ogólnie samych magicznych rzeczy;) Co do olejku - jasne, że zadziała, jeśli uwierzymy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urlop byłby idealny gdyby pogoda trochę bardziej dopisała. Przez chłód i deszcze więcej czasu spędzałam pod dachem, a nie tak miało być...

      Usuń
  21. Very interesting blog, I like it. Great post.

    Follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam olejki, ale akurat tych nie mam w domu. I znów się spóźniłam ;) Miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, trudno wszędzie być na czas, to tylko rodzi niepotrzebny stres ;-)

      Usuń
    2. No, trudno :D Jak się spędza urlop? ;)

      Usuń
  23. Życzę miłego wypoczywania! (Mam nadzieję, że jeszcze trwa... ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzisiaj jego ostatni dzień aaaa...

      Usuń
  24. Gaju, pięknych chwil, udanego wypoczynku, realizacji marzeń, bo magia i szczęście są w nas. Olejek różany dla poprawy humoru.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, olejek różany poprawia humor i to jest udowodnione :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  25. wspaniałego urlopu.
    A olejek? Spróbuję :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, był wspaniały :-) Aż szkoda, że się skończył...

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Było miło ale się skończyło ;-) Na urlopie poczułam prawdziwą wolność, praca jednak tego poczucia mi nie daje, chociażby przez reżim pobudek przed 6 rano.

      Usuń
  27. Trzy tygodnie urlopu...nie, wcale nie zazdroszczę;) Odpoczywaj kochana, ładuj akumulatory i wracaj z nowymi pomysłami! A olejek? Z przekory spróbuję zrobić! Tylko muszę poczekać na właściwy moment z księżycem...
    A może jak zrobię podczas pełni to będzie miało większą moc? w końcu wszystko zależy ode mnie;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć, nic nie trwa wiecznie hehe ;-) Już niedługo wracam.

      Usuń
  28. Olejki. Chyba jestem sama, jak olejek😂😁😀
    Miłego wypoczynku
    goodmorning73.blogspot.com
    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Spokoju i jaknajwięcej darów od przyrody:):):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo było darów od przyrody :-)

      Usuń
    2. ja niedawno wróciłam z agroturystyki....i tak się przyzwyczaiłam do zwierzaków, że tęsknię....no i ta zieleń, przyroda nieskażona.Ach,ach:)

      Usuń
  30. Ajajajajaj, wpadłam, a tu proszę - urlop trwa w najlepsze! :)
    A może już nie?
    Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już trwa tylko urlop od pisania, a właściwie to już zaczynam coś "skrobać" ;-)

      Usuń
    2. I dobrze, bo trzeba ruszać szarymi ;)
      Z wojaży przywiozłam sobie olejek lawendowy, z wyspy która nosi analogiczną ksywę :)

      Usuń
  31. Udanego urlopu :) Ja w tym roku niestety nie miałam wolnego :(
    Uwielbiam olejki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to nieciekawie... Chyba, że twoja praca jest tak fascynująca, że wcale się w niej nie męczysz :-)

      Usuń